Algemene voorwaarden


Bij AMsocials helpen we je met alles rondom je social media, en dat doen we met plezier en transparantie. Hieronder lees je alles wat je moet weten over onze samenwerking.

1. Onze diensten

De diensten die we aanbieden, zoals strategische sparring en social media advies, zijn gericht op het verbeteren van je online zichtbaarheid. Jij blijft altijd eindverantwoordelijk voor de uitvoering en beslissingen, maar ik bied advies en begeleiding om je te ondersteunen bij het behalen van je doelen.

2. Afspraak maken

Bij een eerste gesprek bespreken we jouw doelen en de beste aanpak voor jouw social media. Na dit gesprek weet je precies wat je kunt verwachten en welke stappen we nemen om te zorgen dat je verder komt.

3. Betaling

Betalingen voor de gekozen diensten worden vooraf gefactureerd. Betaling kan via de betalingsmogelijkheden die op de factuur staan vermeld. Eventuele extra kosten (zoals voor aanvullende diensten) worden vooraf met je besproken.

4. Annulering

Als je een afspraak wilt annuleren, laat dit dan minimaal 24 uur van tevoren weten. Bij latere annulering kunnen er kosten in rekening worden gebracht.

5. Aansprakelijkheid

We zetten ons 100% in om je te helpen groeien op social media, maar we kunnen geen garantie geven op specifieke resultaten, zoals het aantal volgers of omzet. We werken altijd samen met de beste intenties, maar jouw resultaat hangt ook af van externe factoren.

6. Privacy

We respecteren je privacy en gaan zorgvuldig om met jouw gegevens. Je gegevens worden niet gedeeld met derden, tenzij dit nodig is voor de uitvoering van de dienst.

7. Force Majeure

In gevallen van overmacht, zoals ziekte, technische storingen, of andere onvoorziene omstandigheden, kan het voorkomen dat we onze diensten tijdelijk niet kunnen leveren. In dit geval nemen we contact met je op en zoeken we samen naar een passende oplossing. We zijn echter niet aansprakelijk voor vertragingen of niet-levering door overmacht.

8. Klachtenregeling

Als je niet tevreden bent over onze dienstverlening, neem dan binnen 7 dagen contact met ons op. We gaan graag met je in gesprek om de situatie te verbeteren. Klachten kunnen via e-mail naar info@shineamsocials.nl worden gestuurd. We streven ernaar om binnen 14 dagen een oplossing te bieden.

9. Toepasselijk recht

Op alle afspraken en diensten van AMsocials is Nederlands recht van toepassing.

10. Vrijwaring

De opdrachtgever vrijwaart AMsocials tegen alle aanspraken van derden die verband houden met de door AMsocials geleverde diensten, tenzij het gaat om opzet of grove schuld van AMsocials zelf.